Navigation


RSS: inlägg



Jävligt välkommen till min nya blogg!

2011-01-13 @ 22:45:09, Min mentalt instabila vardag, , Kommentarer (0)

Vad är det för skit med att alla bloggar startar med "välkommen till min nya blogg!"?! Kunde inte blogg.se vara LITE mer innovativa? Är det ens ett ord. Nej antagligen inte. Jag skickade ett väldigt intressant mail till min mentor igår. Tänker inte visa det men det var ytterst intressant svar jag fick iaf.

 

 

Här har ni majj idag när jag testade den nya camen, eller datorns cam. Hade askul med den. Pinsamt skulle jag vilja säga. Det mest intressenta med denna bloggen är att jag inte kommer orka skriva i den. Vilket ger mycket motivation nu! Jadå!

Vi kan väl låtsas att livet är kul och alla dansar i en stor ring av glädje :'D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback