Navigation


RSS: inlägg



I've "try" some JUNK! Everyday minerals!

2011-02-15 @ 17:28:24, Let's try some JUNK!, , Kommentarer (0)

HÄR! Den är alltså klickbar för de som inte fattar! Höhö

 

Ja jag har beställt därifrån och ja.. vad ska man säga. Kladdigt och jobbiga burkar kommer de i men annars tycker jag att de täckte bra. Dock tyckte jag att det blev lite för sminkad finish, jag vill hellre att det ska se naturligt ut vilket everyday minerals misslyckas med!

 

Tog ett gratis kit and bla bla.. ja annat. En svart eyeliner i pulverform och en rouge som var "Hey orange cheeks!"

Allting kostade, inklusive shipping typ 130 kr, helt ok!

 

Hade dock inte beställt någon bas därifrån igen, borstar och sådant är dock bra..

Imorgon ska jag till GBG på hemliga affärer!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback